I don't even need your love

Vill bara säga att jag pallar inte med dig mer.
Och jag kommer inte vara den jag vart mot dig förut, de funkar liksom inte.
Snälla lilla du, skärp dig, beté dig som en riktig människa.

TJA! Fett bra humör här :d och jag skojar inte..
Jag är glad, lovet är suuuper bra! 
jag får vara med  dom jag vill vara med mest av allt !
En jag saknar hur mycket som hellst är jonatan men han kommer snart.. eller på lördag..  :(
Idag har jag bara, städat mitt rum, är jag seg eller vadå? börja på mitt rum imorse och är inte klar än..
typ runt 10 drog jag till matilda hade lite american pie maraton med henne, fopps, lollo & emma !
hehedet blev  inte så länge för vi blev jävligt trötta.. men mysigt vare.
nu ligger jag här i sängen med ett glas saft och lite poppisar, och vet inte riktigt om jag ska sova
eller kolla film eller vad jag ska göra. Mhh, men vi hörs imorgon iaf. SOV SÅ GOTT! kyss♥



Kommentarer
Postat av: Sussie

Jätte synd att det är som det är, ni har många härliga minnen ihop.Hoppas ni löser det så ni kan le igen båda två.

2012-04-03 @ 17:16:31
URL: http://www.suzziesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0