trååk dag

började kvart i 9, har haft studetid hela långa dagen förutom 1 timme som gick åt till muntliga nationella i engelska och 1 timme som gick åt till muntliga nationella i matte.. Det gick helt okej. Kunde väl gjort lite bättre ifrån mig menmen. Nu är det över och det är jag glad över!! bara typ 20 nationella prov kvar.
Min tisdag kommer fortsätta bestå av plugg för det mesta. Kanske får någon liten rast, och då blir det att kolla en grym hemsida med massor av VS grejer, fri frakt och allt! Måste kika på en skolavslutningsklänning oxå...
på tal om ingeting Är SJUKT GLAD över att jag nyss beställt bal klänningen med mamsen!!! WIHO hoppas det passar och är snygg i verkligheten! har också hittat ett par stup höga klackar.. men funderar på att köpa dom ändå! Jag tror nog det kommer komma fler långisar till balen än bara jag ;) aja! nu ska jag sätta igång, hejsvejs
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hade du för outfit? :)

Svar: hehe opps
Nathalie Holm

2013-03-12 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0