helaa min helg kommer hääär

fredag:  Började såklart med skola, gick helt okej, efter skolan så la jag mig direkt och var supertrött och hade ont i kroppen. Min syster ringde mig och sa att vi skulle åka och äta lite innan min träning. Så full fart blev de, packa en väska med matchkläder och saker som jag skulle ha med till jonte. Stress & Nathalie går inte alls ihop.. Jag får panik, ont i magen och hjärtat dunkar fort som fan och blir allmänt skakis. Men iaf hon, Johan och amanda kom och hämta mig och sedan åkte vi till chopchop. Fick äta rätt snabbt och sedan var det bara att åka på samling. När vi kom till bålsta så hade jag såklart glömt matchtröjan, JIHO elr inte. Stress & Nathalie går inge bra ihop.. Iaf, fick så i en adidas tröja med dragkedja och luva. KUL. Matchen förlorade vi. Men iaf, efter matchen så åkte jag med felicia hem till fjärdhundra och jontis. Hans klass hade disco, så vi åkte dit och kika lite. hehe. åkte hem, soooov
 
lördag:  blev vi väckte halv 7 ungefär. För att han skulle på camp5. Iaf, jag åkte hem och fick sova till halv 10 igen. Sedan åt jag lite frulle, fixade mig sedan åkte jag ner och jobbade till 3 ungefär. Jag och faster åkte klockan 3 och kolla på min kusin. Förlust där med. Sedan kom lollo, vi gick till idrottshuset och skuille hejja fram damerna till kval. Men tyvärr så var domarn så jävla knäpp så det blev förlust där med. efter matchen åkte jag och pappa och tog med oss vita elefanten hem. Vi hade lite mys med tv, poppisar osv. Var väldigt trött så la mig tidigt eftersom jag gick upp runt 7. 
 
söndag: Vaknade upp runt 10 men fortsatte sova till halv 12/12, såååååååååååå skööönt!! gick upp, åt lite frulle, städade rummet, fixade till i rummet, fixade mig, och sedan kom jonatan hit. direkt så åkte vi till västerås till syster och johan. Fikade, myste med dom. Åkte hem runt 6/halv7. vi beställde med oss fanna kiosken hem. hihi. Pappa och jag är riktigt bra på att beställla hem kina mat;)! Iaf, vi åt chillade, kollade klänningar till mig, kollade kontoret, kollade johan falk och sedan somnade vi. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tog matlagningen vägen när Mamma inte är hemma....

2013-03-19 @ 09:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0