"There's nothing like us, there's nothing like you and me Together"

heelloo, torsdag idag, helt okej dag ändå, förutom att jag har så ont i huvudet, ryggen & nacken. dööööör verkligen, jag är nog inte världens gladaste heller men det kan man inte vara varje dag!  Slutade runt 10 i 3 och direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade tv under ungefär 10 täcken & 20 filtar. Mitt huvud värkte som bara den så jag skulle bara sova max 30 min och sedan sov jag 1timme & 30min typiskt mig. När jag vaknade så har jag bara suttit och lyssnat på musik, kikat runt på datorn lite och druckit saft. Nu ska jag gå upp och hoppas på att det står mat på bordet och sedan kl 19 blir det handbollsträning till 21. Kommer inte skriva något efter den, så vi hörs imorgon! Länkar er en super bra, super bra låt. Som jag lyssnat på i snart 30 min i sträck på. Justin du e så bra♥
PUSS & KRAM 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0