nyduschad & trött tjej

Hela dagen idag har jag vart med min syster, mandis & johan. Riktigt kul att få träffa de igen efter att dem vart borta ett bra tag nu! Saknade lilla mandis så sjukt mycket, ni förstår inte hur gosig & söt hon är. Vill bara äta upp henne! klockan 8 drog jag på träningen och kom hem från den ungefär kvart över 10. Duschat, packat klart det sista. Jag är så himla bra på att packa så jag fick ner hela min träningsväska i dragväskan! så himla skönt att bara ha en drag väska! (ifall vi ska gå långt.). Tror inte jag sagt än vart jag ska klockan 8 imorgonbitti? Haha. Men då går iallafall bussen till falun, där kommer jag tillbringa hela helgen med mitt lag & MASSOR av andra ehf lag som ska spela kopparcupen. Det är typ över 100 pers från enköping som ska åka? om inte mer? tror jag. SJukt många!  Kommer hem sent eller runt 8 på söndagkväll. Därför kommer det inte bli så bra uppdatering, men slängt in två tidinställda. Sedan tror jag att det kommer något mobil inlägg också, men lovar inget!
och bara 4 dagar kvar tills min  underbara pojkvän kommer hem! wiho
Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på tv en stund med mina poppisar. löve it. PUSS&KRAM
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0