NUMMER 5

1. Min största rädsla är mörker, jag är sjukt mörkrädd.
2.Jag älskar att sova, det är så himla skönt.
3. Jag är en väldigt stressad tjej, nästan varje dag över någonting.
4. Jag har egentligen super lockigt hår, men jag mår super dåligt över mitt hår så jag plattar det jämt.
5.Jag älskar att shoppa, det får mig på jätte bra humör.
6.Jag skulle inte kunna gå en dag utan musik. 
7.Jag skriver nästan ner "ToDo" listor eller "Göra" listor hela tiden, det har jag fått från mamma. 
8.Jag får väldigt ofta panik över alla olika saker. Tex, packning, klädesval, och mycket mer.
No 1: Din facebook profilbild med flest likes. 
No 2: En bild på personen som vet mest om dig.
No 3: En viktig person i ditt liv.
No 4: En låt som betyder mycket. 
No 5: Åtta bekännelser.
No 6: En bild på en tid du saknar.
No 7: En gammal och en ny bild på dig själv.
No 8: Dagens outfit.
No 9: En bild från din förra sommar.
No 10: Bakrund på mobilen.
No 11: En puss eller kram bild med dig och någon annan.
No 12: Några favorit citat.
No 13: En bild du tycker visar kärlek.
No 14: En bild som får dig att le.
No 15: En bild på dig och någon vuxen person.
No 16: En bild på dig och någon i din familj.
No 17: Din mobiltelefon.
No 18: Något du önskar dig från tomten.
No 19: Din nuvarande profilbild på facebook.
No 20: En bild på dig från din förra julafton och en från i år. 



Kommentarer
Postat av: Khawanta

Hur får du inte håret att bli super slitet & gå av i luggen när du plattar hela tiden? Plattar själv håret jämnt, men de går av & ser jätte slitet ut på mig.. Tacksam för svar!

2013-01-04 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0