Mina kläder jag fick i Julklapp och bästis Julklapp!

 TUSEN TACK MIN KÄRASTE VÄN!!! I LOVE YOU  
 
 
• En skjorta från hollister och ett par mys/sov shorts från bikbok.
• En långarmad tröja från hollister och ett linne med spets från cubus.
• En blus från bikbok och en blus från cubus.
• En tröja från hollister och en kofta från gina.
+så fick jag ett par of white mys/plyschbyxor som låg i tvätten när jag tog kort.Ni ser dom 2inlägg under det här!
Sedan fick jag ett linne från hollister som jag bytt och en hel mys/plysch dress i marinblå som råkade vara M istället för S så vi fick byta den också, men så fanns det inga andra kvar, de var helt slut överallt både i västerås, uppsala och stockholm så jag fick pengarna istället. 
 
Nu ska jag faktiskt sova, för klockan kommer ställas tidigt imorgon eftersom det blir packning,städning och sedan åker jag ut till min underbara saknade syster och är där resten av dagen tills min träning börjar. Kanske hinner blogga imorgon annars gör jag de efter min träning. PUSS & KRAM 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jättefina julklappar :-)

2013-01-04 @ 09:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0