match snart

godmorgon!!! eller jag vaknade av att jonte väckte mig typ 8? men skit samma! Igår så kom jonatan hem till mig efter hans skola, min syster & mandis kom också hit så vi fikade blåbärspaj och vaniljvisp (dör så gott). Runt halv 5 så hämtade elle oss så åkte till västerås och gick på bio med lite folk. Bion började 6 så vi var hemma runt halv 9. Jonte& jag gjorde fruktsallad med mammsen sedan kollade vi på gladiatorerna & myste. Vi var trött väldigt tidigt så vi gick och la oss kanske runt 11? haha. men iaf, runt 10 lämnade mamma & jag av honom vid konstgräset eftersom han hade träning. och snart har jag samling för match i bergvretshallen! Hoppas alla nii får en toppen lördag, och tar vara på den nu när de är helg!! PUSSEN
 
jag är nog den lyckligaste tjejen i världen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0