måndag&tisdag

Måndag 28 januari. Gick upp, gick till skolan, hade svenska nationella muntligt, gick sådär eller helt okej. Slutadee klockan 3. Gick hem, tog det lugnt, kollade datan osv, sedan började jag storstäda mitt rum, bädda sängen, så nu är allt rent och fint. När jag var klar med det så körde jag ett stenhårt styrkepass. Träningsvärk i rumpan & benen som fan. Tog en dusch och sedan kröp jag ner i nya mysiga renbäddade sängen. Älskart.
 
Tisdag 29 januari, idag. Gick upp, gick till skolan, hade en lång dag men helt okej dag. Slutade klockan 5 över 3. Gick hem, tog det lugnt, en yoghurt tallrik, tände massor av ljus, kollade datan lite, la mig i sängen och chillade, var så himla trött och hade sån himla värk så jag somnade med filten över mig. Vaknade av att det var sjukt varmt av alla ljus och filten osv och att pappa kom hem och sa att mötet blev avbokat. Skönt men vill ändå ha det gjort. Sedan lyckades jag somna om igen, pappa väckte mig och sa att vi skulle äta, sedan satt han&jag och snackade väldigt länge. Nu sitter jag här igen. klockan 8 ska vi ner och kolla handboll, sjukt taggad!!! 
Vet ej vad jag ska göra tills dess men något hittar jag säkert på. Hoppas eran vecka starade hyfffsat, och tror det är lika många som ser fram emot fredag som jag gör!!! PUSS & KRAM ♥
 
-saknar årestugan & åre super mycket
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0