Hejsan, ingeting känns bra just nu. Vill bara ta det lugnt, göra allt det vanliga ordentligt, skolan, plugga, träna, sova. 
Har handboll varje dag i 2 veckor matcher, träningar & sverigecupen + massor av prov och läxor.
Skulle behöva en hotell helg och försöka få lugn & ro liksom, utan att behöva tänka på allt annat. 
Så det jag ville säga är att jag bloggar som sagt när jag har tid & lust. Sedan kommer jag komma tillbaka och försöka uppdatera er mycket bättre när allt känns bättre. Håll ut!  Puss & kram ♥
 

 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla blogga sötnos!

2013-01-14 @ 16:31:59
Postat av: Anonym

blogga!!!! :(

2013-01-14 @ 22:01:30
Postat av: Anonym

Börja blogga igen !!!!

2013-01-17 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0