en jobbig dag..

skolan idag har vart skit jobbig, huvudvärk, nack & rygg värk, trött, allmänt seg och bara skit tråkig! som tur va fick jag gå hem kvart över 2 istället för kvart över 3 iaf. Vet inte riktigt vad som händer nu, ska väl försöka plugga lite matte. Om jag orkar? de måste jag.. men jaja. Mitt rum är kaos och jag är kaos. 
Ikväll blir det träning och hoppas verkligen att vi skippar springningen nu när det är såhär kallt.. 
juste en sak jag är väldigt less på nu också är kylan.. snälla kan snön och kylan åka bort nu ?!? 
Onsdagar är verkligen den sämsta dagen, puuuuuh. Nu blev det ett väldigt neggo inlägg, men sånt händer ibland.
PUSS så länge, så hörs vi mer sen! 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa börja med outfit grejen igen
Lägg upp det du hade idag t.ex :)

2013-01-23 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0