allting har ett slut

hejsan allesammans, onsdag idag. Trög & lite jobbig dag. Efter skolan kom bästa nicklas, vi åt lite mellis och sedan fick jag massage. Läskigt att ligga på massagebänken och ont gjorde det. Men för att det ska bli lite bättre och lätta lite i nacken så måste man ju! Vi snackade ett bra tag efter massagen och sedan åkte han vidare. Jag och mamma beställde iphoneskal till mig & en rosa laddare  !!!!  tryckte nyss i mig två apelsiner och nu väntar en lång varm dusch. Sedan ska jag sussa. Fick en super fin tröja & ett super fint halsband av mammsen idag&igår. så ska slänga upp en bild på de oxå! En ny header och en frågestund är påväg så håll utkik! 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0