underbar helg med underbara människor

Nu är hela helgen och hela lovet slut, tyvärr. Jag har haft ett helt underbart lov med helt underbara människor. Imorgon börjar skolan igen och jag är iinte taggad eller sugen alls, känner mest ångest för att det kommer bli jobbigt. Jag oorkar inte skriva massa långa meningar om min helg den här gången så det får bli mest bilder och bara någon mening till varje bild! Ska sedan kolla på zlatan, och förhoppningsvis kommer beckham in och spelar!!! Har shoppat lite saker också så det ska ni få bilder på sen också!

fredagen & shoppingens outfit, var i västerås med mamma, pernilla & amanda!
 
lunchade på en super mysig resturang, jag åt pasta med en mixsvampsås. supergod.
 
kikade i massa affärer och sedan fikade vi. mandis älskar grädde!! hihi.
 
Fredagens kvälls outfit.
 
På kvällen så åkte jag på tjejmiddag hos josefine eftersom hon fyllt 15 år.
 
lördagen så vaknade jag upp bredvid min man.
 
jag, jonte & elle åkte till erikslund och kikade lite, åt & fika på IKEA.
Hade ingen mer bild sen lördagen men sedan åkte vi hem till honom, spelade spel, myste osv.
 
Idag så har vi rent utsakt inte gjort ett jävla piss faktiskt. Kom hem runt 5 och sedan har vi ätit med pernilla, johan & amanda här hemma. En köttbit, pommes & bea satt inte fel. Och jag fixade ihop en fruktsallad med vanlijsås till efterrätt. Nu ska jag ta en varm lång dusch och gör mig fräsh tills imorgon! hörs, pussss & kraaam
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0