nice cars

hallåå, torsdagen den 21 februari 2013 börjar närma sig sitt slut. Tiden går så jäkla snabbt. Bara några små pytte dagar kvar till skolan börjar igen ? ÅH. aja, jag får njuta lite extra varje dag. igår så skulle jag och några kolla fotboll men efter en del kans grejer så blev det så att jag och jonatan gick hem till mig. Vi köpte med oss chips och dipp och kollade film. Dagen (alltså idag) började med det bästa.. att få vakna upp bredvid världens finaste kille. Få smyg titta lite när  han sover, ligga på hans bröst och bara mysa sönder. Jag gick upp och fixade frukost till oss som vi åt på sängen sen. Vi chillade, myste, myste och myste hela långa torsdagen. Eller tills vi gick till stan för att han skulle med bussen och jag skulle träffa tjejerna en snabbis innan min träning. Jag tränade och nu sitter jag nyduschad och skit trött framför datorn. Ska nog sätta på en film, känner faktistkt ingen ork att gå ut och träffa folk ikväll. Ser fram emot imorgon, tror det kommer bli en super bra dag & kväll! hihi. puss&kram

jag och älskling satt och kikade på bilar idag, röda & vita audis och massa andra dock men jag är helt kär i dom här alltså, så jäkla snygga färger och bilar, våra bara våra.
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0