Min helg !

Fredag: Jag vaknade upp brevid mig älskling på våran 13 månaders dag. Jag fixade mig, åt frukost, mamma hämta mig ute i fjärdhundra och skjutsade mig in till skolan. Skolan gick bra och rätt fort. Direkt efter skolan så skjutsade min kusin ner mig och bästis till wickmans då vi åt världens godaste choklad & cheesecake kaka. MUMMA! Runt halv 5 så hämtade pappa oss och skjutsade hem oss. Lollo cyklade hem från mig och jag gick in och började fixa & trixa lite inför kvällen. Pernilla, johan & amanda kom efter en stund och sedan kom också mickan och johan. Fick träffa dom en väldigt kort stund bara eftersom jag skulle bort på middag. Runt halv 7 hämtade lollo & hennes mamma mig och sedan åkte vi till emma där alla andra var. Vi snackade, åt pasta till varmrätt och en tropisk marängsviss till efterätt. Runt halv 10 så gick vi till idrottshuset. Esk hade match 11. Sedan spenderade jag hela kvällen på idrottshuset, kom nog hem runt 1 och somnade runt 2/halv3. 
 
Lördag:  Vaknade upp av att klockan ringde 7.00. Gick upp, fixade mig,sedan åkte jag och pappa ner till idrottshuset för att kolla på älskling igen. Matchen började 07.40. Efter matchen sa jag hej till jonte, och sedan stannade vi kvar och kollade på fannas match som började klockan 9.00 också. Efter fannas match så åkte vi hem. Jag tog lite frukost eftersom klockan då var 10. Sedan la jag mig i sängen och somnade till halv 1 typ.. HAHA. Runt 2 så åkte jag ner till idrottshuset. träffade massor av folk, kollade en massa fotboll osv. Kommer inte ens ihåg vad jag åt till lunch den dagen.. Kollade fotboll hela kvällen iaf, bla på esks match kl 5 och fannas klockan 7. någon match efter så bestämde vi oss för att gå och äta. Det blev jag, julia, fanny & bellan. Vi åt på torino, (loveit). Vi gick sedan till coop och sen till idrottshuset för ännu mera fotboolll. Kommer inte ihåg när jag åkte hem men de blev inte så jätte sent. Kanske var hemma runt 12. (Julia ville inte vara med på bild.) 
 
Söndag: Ställde klockan på 9 men såklart så råkar jag somna om och mamma väcker mig 10 i 10 och säger att dom ska åka ner till idrottshuset om 20 min och undra om jag var klar. BLÄ. Fick skynda mig, äta en macka i högsta hugg. Men iaf. Vi hann till matchen. Vi kollade några matcher och sedan gick vi och åt på wickmans, jag, julia, fanny & bellan. Vi gick tillbaka och skulle kolla esk spela semifinal. Esk gick till final och vann finalen med hela 8-0 och dom vann hela jävla enecopia cup. Jävla vilka kungar alltså. Alla fick priser och älsklingen min fick faktiskt "bästa utespelare" av alla p16! STOLT. Jag åkte hem, packade en väska, åt lite kött och poptatisgratäng och sedan hämta fam, åhlin upp mig. Åkte med Jonatan hem. Vi kollade en film, myste och sedan somna vi. Fick ingen bild alls från söndagen tyvärr. 
Helgen har varit underbar. Massor med god mat, massor med underbara människor, och riktigt bra fotboll.
Hoppas ni också hade en rolig & underbaur helg. PUSS & KRAM mina gullisar!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0