helt slut & jävligt trött..

filmen jag såg i fredags var helt okej, snyggingar hit & dit. åkte sedan hem till J och sov där. vaknade bredvid en 16 åring, han fick paket, vi åt frulle, osv. sedan kom mamma och hämtade mig och skjutsade till samlingen hade match och sedan drog vi hemåt, Jens & jonte kom och hämtade upp mig och så åkte vi ut hem till jonte. Skulle ha ett litet kalas för honom. Vi åt, de kom folk, dom spela fifa, kolla lite melodifestival, fikade osv. Vi somnade runt 12 och sedan kom mamma och hämtade mig 20 över 7 imorse, hade match. Efter matchen duschade jag, sedan somnade jag, sov djupt som en stor jävla kossa, tills klockan 5 då vi skulle äta. Nu hdar jag ätit, checkat datan, nu ska jag bara mysa, kanske någon film? kanske det blir ett mys bad? Ska bara slappa iallafall. Hoppas ni haft en kanon helg, jag är iaf helt slut! PUSS & KRAM sötisar!! hoppas att headern blir klar snart slöberg ;) + att en frågestund kommer komma snart! håll utkik som ni redan gjort så länge,hehe sry men snart så!!!!! Grattis till Jontis oxå, loveu! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0