hallååå, vet att jag suger på att blogga..

.. men jag har inte haft någon tid alls den här tiden. FÖRLÅT. Även fast ni hört det många gånger så ska jag bättra mig iaallafall! Om ni fortfarande är kvar & läser! Tips på vad jag kan blogga om? min vardag ser ut som den nästan alltid gör liksom, blir lite tjatigt för både er och mig! Så ge mig lite tips? 
 
Iallafall, idag är det måndag och en ny skol & tränings vecka har startat. Känner mig sjuk, trött, har värk, men är ändå glad på någotvis. Skolan gick heeeeelt okej, idrotten blev skit seg eftersom jag bara vill hem och lägga mig i sängen. Men annars har jag haft en bra dag! Efter skolan så gick jag hem, tog lite mellis, beställde hem lite nya saker. Började på en bild uppgift. Sökte också till gymnasiet. Hoppas på att det blir bra nu, även fast jag är väldigt osäker och aldrig kan ta något beslut. Skulle till sjukgymnasten ikväll, men eftersom jag inte kände mig så pigg så blev det en träff med honom imorgon istället. Nu har jag tänt massor av ljus, så ska lägga mig i sängen och kika lite tv. sedan blir det att sussa tidigt ikväll! (försöka iaf.) SLänger in snabb bilder på tröjan jag hade på mig idag, till blåa jeans. 
♥Berättar mer om min helg i ett annat inlägg som kommer upp senare. PUUUSSSSS
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt :)

2013-02-11 @ 20:13:33
Postat av: nina

vad för gymnasium har du sökt och vilket program? :)

2013-02-11 @ 20:33:42
Postat av: sofia

Jätte fin blogg! Tycker du är så söt och vill bara krama om dig när jag ser dig! Du är jätte fin och älskar hur du bloggar, plockar mycket insperation från dig! :) Kraam <3

2013-02-11 @ 20:37:23
URL: http://fifeens.blogg.se
Postat av: oz

http://www.youtube.com/watch?v=ZX_6_R1NsoQ

2013-02-11 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0