ALLA ♥ DAG

Började med skola, elevens val, roligt  men ändå tråkig. När jag kom hem la jag mig och sov, hehe. Runt kvart över fem så åkte pappa & jag till sjukgymnasten. Han gjorde lite saker, tröck  lite på nacken osv. kom hem runt halv sju. då hade min älskling kommit till mig, han hade tänt massa ljus, köpt fika,. Fick en ros & choklader. 
en riktig toppen killle till pojkvän jag har! PUSS SÖTIS. Vi åt mat och sedan så gick ner och fikade. Vi kollade på high school musical. hehe, mys. Han sov kvar och lämnade mig imorse. Underbar alla hjärtans dag. Fick även lite saker av världens bästa mamma! ett par spetstrosor, chockladkaka, toblerone, ett kors halsband. 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0