when i look at you

Godmorgon, lyckad kväll igår, kom hem runt 1. Försökte att somna direkt, men låg ungefär och bara frös & skaka i en timme typ. Trodde jag aldrig skulle kunna somna, men som tur va så somna jag tillslut. Klockan ringde klockan 9.00 imorse. Har ätit en macka, fixat mig osv. När som hellst kommer syster & mandis. Vi ska åka och kika lite på stan, äta lunch på kryddan, sedan hämta upp jonatan och sedan vidare mot västerås och kika där. Kanske får hopppas på att man får hälsa på lillbebben???? JUSTE.. har inte berättat. hihi. 
MIN SYSTER HAR FÅTT EN LITEN KILLE!!!! JAG HAR BLIVIT MOSTER FÖR FJÄRDE GÅNGEN, hur mysigt? såå mysigt. Älskar barn, älskar mina systrar, älskar alla&allt! GRATTIS JOHAN & MICKAN. Längtar sååå mycket efter att få hålla och gosa med mosters lilla knuuubbiiis!! 

Bild från någon dag sen. Nu måste jag ta på mig skora, puss & kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0