nyss kommit hem från jontis match

heeelllooojj, idag har jag tillbringat min dag på ungdomens hus med skolan. fett trååk. 
efter drog jag hem och va hemma i 2 timmar. sen hade vi so sista lektionen.. 
jonatan kom runt 4 och då drog vi ner till wickmans köpte sallad och sen gick till hans samling. 
åkte till märsta för att sitta i regnet & frysa för att kolla på min lilla älskling. Dom vann med 2-0. 
sen svängde vi förbi max och köpte varsin lyx shake. MUMS 
nu sitter jag och jontis här hemma och ska kolla på en film och myyyyysa. 
imorgon blir det maybe grönan om vädret duger :D ! 
JUSTE, kom vidare till upplandslaget! yeey 
love & pce mina läsare
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis stolt Mamma 😘 kram

2012-09-21 @ 23:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0