everything is just a play.

helllooo lööördag!!! hann inte blogga igår, sry. Men som sagt har väääldigt mycket att göra.... :)
igår va det fredag, skolan gick hyffsat snabbt, rätt chill dag. Efter skolan plugga jag en snabbis, 
sen åkte jag ut till amanda & pernilla. eftersom jag inte grattat amanda så fick hon paket dååå.
jag var där heela dagen, åt också där. sen runt halv 8 fick jag skjuts hem igen, eftersom att jag
skulle träffa tjejerna klockan 8 vid kuillen. vi skulle dra ner och köpa godis, sen ha myyyyskväll!
och det blev en aning skratt kan jag säga, jag har så underbara vänner!! puss på er sötisaaar!! 
Fick också present av mathilda & fanny eftersom jag fyllt år. kommer nog på bild snart. Det var
iallafall en rätt stor låda med bara massa lila grejer i, rätt coolt faktiskt. ;) HAHA!! TACKTACK!!
Vi hade skit kul, sen drog dom runt halv 12. Då kom jonatan och sedan fick jag en mysfredag 
med honom också. Så underbart att somna bredvid den finaste man vet och sen också vakna
brevid honom! ÄLSKART! hihi. vi har chillat, ätit frukost, kollat tv. Sånt man gör när man är lite
trött på morgonen sådär.. han drog nyss på samling så nu vet jag inte vad jag ska hitta påå... 
Jag har samling typ kvart i 2, tror jag. åh orkar inte spela idag.. är sjuuukt trött faktistkt. ajaa, 
Får väl se fram imot kvällen då jag ska ha myskväll med systra mig & kanske jontis. :MYYS!
Haha.. as lång text, förlåt! men vi hörs om ett tag sweeties. pöööössss på er. pce 
åååhh, visst var vi små? hihi puttenuttit! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0