alla fina presenter jag fått! ♥

blommor
 
                en fin ljuslykta med ett ljus i                                                 en hårddisk till datan 
 
toffifeeeeeee & choooooklad 
 
juuuuuuuuuuuuuustin biljett                                       och en snygg iphone väska typ 
 
pengar                                                                  ett N i trä
 
4 presentkort 
 
                     en svart skinn necesär                              en liten spegel så jag ser hur jag ser ut i bak, haha
 
                           en hyllstege                                                 ett lite guulllligt kort gjort av mammi 
 
 
                           en vanlig stickad tröja                                              justin linne 
 
en chock rosa tröja, med silver dragkedja därbak
 
 
en svart tröja, med guld dragkedja därbak 
 
 
Tror det var allt, det jag fick av älskling får ni i ett annat inlägg. :) 
TACK en gång till för alla fina gratulationer, LOVE to you!! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0