känslor

jag vet inte hur jag känner, jag är iallafall väldigt ledsen och chockad fortfarande. det försvinner liksom aldrig. Kommer det någonsin bli som förut allting? nej, jag tror inte det. Och jag hatar det. Värsta känslan som finns. 
Jag är rädd typ? väldigt ledsen också. Det var ju inte direkt såhär allt skulle sluta? Jag ångrar verkligen allt men det var ju inte bara mitt fel? right? Så jag måste sluta tycka synd om alla andra. och tänka lite på mig själv. Jag Har också ett riktigt liv som man inte kan leka med? Jag har också känslor, precis som alla andra. Just sayin. Bara för att jag tål väldigt mycket, så tål jag inte allt. Allt har ju ett slut någon gång. Det jag hoppas på nu är att allt blir som vanligt, eller som det var förut. För jag mår inte bra som allt är just nu. pce 




Kommentarer
Postat av: j

Saknar dig, saknar oss..<3

2012-11-04 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0