i'm back, we hope

heej mina kära läsare.
tänkte börja blogga lite nu igen, så får vi se hur det går? är ni på?
Vet bara inte riktigt vad jag ska blogga om hela hela tiden.. Det blir ju lite tjatit att skriva om skoldagarna & helgerna hela tiden.. Så ni kan väl ge något förslag? så jag får tips, i need it.
Just nu är jag sjuk, min mage dödar mig. Men försökte julpynta lite emellanåt i mitt rum idag iaf. snacka om mysigt det blev. Nu längtar jag bara så sjukt mycket till julen alltså.. Önskelista ska jag skriva ut lite senare ikväll!
Ska också försöka blogga om SHM. Var ju där förra torsdagen, 22/11. Säger bara en sak nu. GRYMT.
Nu ska jag lägga mig och kika lite tv, som sagt min mage dödar mig verkligen. puuuh
hörs sen! puss
 



Kommentarer
Postat av: sofie

du ska bloggaa!!

2012-11-26 @ 17:05:48
Postat av: Anonym

du kan blogga om mode och sånt, vet att du är bra på det!!! du får inte sluta blogga!!

2012-11-26 @ 17:23:32
Postat av: bellaa

sluta inte bloggaaaaaaaaa nu

2012-11-26 @ 17:57:38
Postat av: filip

blogga blogga blogga blogga blogga

2012-11-26 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0