all i want for christmas is you

jag tycker det här vädret är sjukt kallt som vi har nu alltså... så fort man går ut så blir man en isbit. Buuurrr
idag var jag & min klass på hälsoäventyret. skönt att slippa matten&no. Jag hade det faktiskt helt okej bra där. det var inte så tråkigt jag hade förväntat mig. runt 5 så åt pappa och jag falukorv & snabbmakaroner. ÄLSKART! Imorgon blir det är sug skoldag. matte- no- spanska- lunch- no- musik. allt förutom musiken kan ju bara gå och ta sig. men efter skolan så får vi se om det antingen blir stockholm / uppsala. det beror på. nu snart ska jag sticka iväg och träna så måste fixa lite saker innan det. ni får ha en fortsatt toppen tisdag! kraamis
bjuder på några jul bilder från förra året. Ge mig jul nu!
 
 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder, fina minnen! P&K!

2012-11-30 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0