svar

ANDRA DELEN PÅ FRÅGESTUNDEN!
1. Den snyggaste egobilden på dig själv?
Svar: alltså, kan inte välja en, ibland känner jag mig ful och ibland skit snygg. sryy.
2. Din favorit outfit?
svar: Ojj, hehe har väldigt svårt att välja, men jeans helt klart och sen någon snygg tröja till, kan tyvärr inte välja någon.
3. Röker/dricker du?
svar: Absolut inte röker, usch!!!!  och dricker har väl alla gjort?
4. Vad är du mest nöjd med på dig själv?
svar: jaaduu, kanske min ögonfärg haha för den är såå mobbad :)
5. Vad är du minst nöjd med på dig själv?
svar: mitt hår, jag hatar det.
och mina ben.
6. Hur och med vad sminkar du dig?
svar: jag sminkar mig nästan aldrig, jag andvänder bara mascara.
om jag ska på fest, blire foundation, puder, mascara, rouge,lättstift/läppglans, ibland ögonskugga, ibland eyeliner, älskar glitter så, massa  glitter grejer :D
7.Har du platt hår eller plattar du det?
svar: Jag har super lockigt. plattar det om jag ska ha utsläppt, annars har jag flätlockar eller lockar från platt/lock tången. Något jag verkligen hatar. skulle kunna göra allt för att få ha mitt hår platt hela tiden.

8.kan du inte videoblogga? :)

svar: självklart, ska fixa det :)

 

9.hur många pojkvänner har du haft?
svar: ett par stycken men om du tänker på seriösa så 1 innan han jag har nu.
10.vem är din bästa kompis?
svar: Louise benneck colldén & Josefine Ihrsén.
11.hur ser en "perfekt" dag ut för dig?
Att få vakna upp brevid min finaste kille, och soler kikar in på oss.
Att få ligga och dra sig en stund innann man går och äter en god frukost.
Att det går snabbt att välja kläder och att kläderna sitteer som man vill, alltså bra osv. så man känner sig fin.
Att sminket eller mascaran och ögonfransarna är på min sida och inte emot mig, så dom blir perfekt, gör en stor del.
Att få lyssna på musik, under hela tiden, alltså jämt.
Hitta på något iunderbart med min älskade / mina vänner. Något riktigt mysigt/roligt.
Att sedan få ta av sig bhn ( känslan assååå wwwaaahhh )  när man ska krypa ner i sängen på kvällen och känna att allt är på topp, att man är sjukt lycklig och man tänker på dag, hur bra den varit.
Sedan somnar och sover super gott.
haha ungefär så? lite kortfattat? det får duga :)
12.vad gör du då du är hemma och är sjuk?
Svar: ligger i sängen för det mesta. Kollar många filmer. bloggar. Kollar tv, trycker i mig medicin. Brukar för det mesta vara helt död.
13.hur lång är du & hur mycket vääger du?
svar: jag är 168 cm lång , och väger vill jag inte svara på. Det är lagom iaf.

14.Dina favoritlåtar justnu? :D

svar: jarruuu,  somebody that i used to know, turn all the lights on, boyfriend,fuck u betta. osv..

 

15.Du har alltid fina kläder. Varifrån köper du dem?
svar: tack! och jag köper det mesta från gina tricot, selma, h&m, bikbok, .. typ ungefär :)
16.En kändis du vill byta liv med för en dag och varför?
svar: ojojoj.. svårt. kanske jennifer lopez, testa hennes liv för en dag vore ccoolt, hon är ju skit snygg och värkar en bra person. annars typ Kenza haha, jag vet inte varför men hon värkar oxå som en grymt bra person som är super fin..
Att få ha lika stora garderober och lika mycket kläder som dom, lika snygg, wow.

17.Varför började du blogga?
svar:  det började med att jag frågade er på facebook om jag skulle skaffa en, och det ville ni.
så jag testade och jag gillar't!
18.Hur tror du att andra skulle beskriva dig?
svar: det får du fråga dom andra, jag vet faktiskt inte.
19. Vad brukar du tänka på innan du somnar?
svar: om det är något som kommer hända dagen efter som jag längtar till så brukar jag bara försöka sova så fort jag kan;) men annars så brukar det oftast va dåliga saker, allt skit kommer upp då. och då kan jag aldrig somna.. Bl'ä.
20.Vad önskar du dig mest av allt just nu?
svar: att jag blir lika lycklig igen som jag var förra månaden, slutar tänka på några saker och att det blir sommarlov nu!
21.Vilka piercingar har du/ vill du ha?
svar: jag har två hål i varsit öra och sen i naveln. :)
skulle vilja ha ett / två / tre till i öronen. annars inget än.
22.Vad saknar du mest nu?
svar: jonatan, och gammelmormo, superlyckliganatta.
23.Vem kysste du senast?
svar: JONATAN ÄLSKLING ♥♥♥♥♥
24.Vem älskar du mest?
svar: min pojkvän, mina underbara vänner och min familj/släkt.
25.Vem är din bästavän?
svar: redan svarat på, lollo&josefine
26.När du tränar, vad gör du då? :)
svar: jag har tränat handbooll hela tiden.
annars springer jag bara.
27.Bryr du dig mycket om vad andra tycker/säger?
svar: ja, eller nej, eller både och. det beror på om vad det handlar om.
28.Hur fixar du ditt hår?
svar: antingen sätter jag upp det, eller så plattar jag det? hehe vet inte hur jag ska svara..
29.Hur många gånger skulle du säga att du har varit riktigt kär?
som sagt, 2 gånger. 
Jag är verkligen Hur kär som hellst ju nu, har aldrig aldrig vart såhär kär. någonsing♥
30.Har du några favoritfilmer?
nja, titanic, jag saknar dig, och kanske nån till
31. Har du bra självförtroende?
nja, inte det bästa.
32.Tips för att få fin hy?
om du sminkar dig varje dag, ta bort det på kvällen. annars får du mycket finnnar osv. 
Och sminka dig inte varje dag, då täppps liksom huden igen och du får finner och porer.
andvänd ansiktsmask ibland, skölg med något bra medel, mjaa.. typ så.
33.Yngsta & äldsta person du strulat med?
svar: yngsta 98, äldsta 94.
34.Hur ofta solar du solarium?
svar: jag solar inte ofta. nu har jag inte solat på hur länge som hellst.
35.Bästa "sak" du äger?
svar: min säng, min mobil, all musik, mina högtalare, min plattång. MIN UNDERBARA POJKVÄN !

36.Någonting du gjort som du ångrar?
svar: ja, det finns det.  rätt mycket. vill inte nämna något.
37.Någon du saknar?
svar: gammelmormor♥
38. Kärlek eller vänskap?
svar: det beror på, om du menar med killen? sånt fall kärlek just nu iaf! hihi
39.Vad tycker du om kärlek?
svar: jag älskar kärlek, hehe det kanske är bara för att jag har pojkvän?
Men helt seriöst, just nu är allt bra jag älskar att vara kär.
men om jag ska vara ärlig så är kärlek riktigt svårt, för många. det är rätt så få som får den perfekta tjejen/killen.

40.kan du visa 5 ego bilder :D?

svar: jadå, men inte just nu:)

 

41.Hur kan du få massa gillningar på dina facebook bilder?

svar: det kan jag inte svara på, sry!

 

42.använder du string?

svar: ja, det gör jag. men inte hela tiden.

 

43.säg 5 snygga 98a tjejer och 5 98a killar!

svar: 5 snygga 98 tjejer: josefine ihrsen, alvarytterbro, malinramström, lindaström, moaenström.

5 snygga killar: svårt... NathanDogan,jespersynnerlöv,assarhedin,albinkarlsson, kommer tyvärr inte på nån mer. just nu.

 

44.enköpings snyggaste tjej och kille?

svar: Varför gör ni såhär mot mig :( jag kan inte :(

Jonte  och tjejen mhhh.. robyn jonsson fåre bli.

 

45.det du gillar mest med din kropp?
ni har svarat lite längre upp.
46.bhstorlek?
svar:75c
47.hur sminkar du dig till vardags?
svar: Bara mascara.

48.tränar du på typ gym?
svar: nej men ska börjar gymma.

49.är du en sån som lätt går med grupptryck?
svar: nej, det tror jag inte.

50.vart köper du oftast kläder?
svar: gina, bikbok, h&m, selma som jag sagt tidigare.

51.har du färgat håret någon gång?
svar: bara slingat.

52.varför du så sjuuukt fin hjärtat?
svar: Sara, sötnos. Inget  jag kan svara på, förlåt men jag är inte fin någonstans. 
Det är du som är fin!


Nu är det bara en person kvar, en  som heteer anna jao, som ställlt över 50 frågor. Haha förstår inte hur orkar.. ;) 
men dom 50 frågorna får ni imorgon! :) + att jag tar bort dom om mig och jonatan och fixar en ny frågestund om oss en oxå, ifall ni glömde det! :)

Pusss kram skumbanan ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste ha en frågestund om jonathan och dig då!

nyfiken här som fan.

fixa det !

2012-05-03 @ 21:40:28
Postat av: Anonym

du måste ha en frågestund om jonathan och dig då!

nyfiken här som fan.

fixa det !

2012-05-03 @ 21:40:32
Postat av: Anonym

du måste ha en frågestund om jonathan och dig då!

nyfiken här som fan.

fixa det !

2012-05-03 @ 21:40:33
Postat av: Anonym

Vilka bloggar följer du? behöver bloggtips!

2012-05-04 @ 16:22:55
Postat av: Malin Ramström

åh sötis, du är snygg !

loveu ♥

2012-05-04 @ 17:17:39
Postat av: Joey

Robyn e min syrra ;) ! Bor du i enköping?

Svar: okej, haha har jag skrivit något om henne elr varför skrev du det? japp jag bor i enköping! :)
Nathalie Holm

2013-02-18 @ 22:07:17
URL: http://joeyjonsson.se
Postat av: Anonym

Ja att hon var enköpings snyggaste ;)

Svar: jahaaa, haha
Nathalie Holm

2013-02-19 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0