underbar dag 21/5

Hallllåååå, vädret idag är det bästa någonsin, hooooppppas det hålllller sig såhär jävla fint nu!
Igår så kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände på dan? haha..
men på kvälllen så kom pernilla, johan, amanda, mormor & morfar hit och åt.
Grillat + rabarberpaj med vaniljsås till efterätt. MUMMMMMMSSSS!!!!
Efter det drog jag ner till coop, där var bellan & jossan. Vi gick in och handla lite picknick.
Sen drog vi till klosterparken, satt där och myste sen kom emma & mathilda. RIKTIGT MYS !
Skrattade så jag kissa på mig typ? hehe.
Joossan sov hos mig och då kanske ni förstår att jag vakna bredvid henne imorse?
Vi gick upp och åt frukost, fixa oss, drog ner till henne sen till bresse.
Där sola vi 5 min typ, sen kom jonte & wille med båten snacka med dom,
sen hoppa joss & jag på , vi drog till någon as mysig klippa, där sola vi och bara myste.
Jonte bada också, förstår inte hur han kan? så varmt i vattnet är det inte.. :o
runt halv 5 så skjutsa dom in oss till bresse igen, dom drog hem och vi med.
Jag känner mig inte så jäätte frisk. Ska göra rumpövningar och lite mage & armar nu.
Sen ta en dusch, fixa naglarna och smörja in mig.
allt det där ska jag hinna innan Bigbrother börjar? fråga mig inte hur det ska gå till...
Innan jag skriver hejdå vill jag bara skriva :
Jag är världens lyckligaste, ni förstår inte hur lycklig jag är!
♥Världens bästa familj&släkt
♥Världens bästa vänner
♥Världens bästa pojkvän
♥sooooolen är underbar
Vad mer behöver man? I LOVE YOU !
Men nu måste jag dra om jag ska hinna, vi hörs! PUSSSSSSSSSSSSSSSSS♥
JOssan kom inte med på någon bild. SRY ÄLSKLING♥
de var hon som tog alla bilder.



Kommentarer
Postat av: Jonte

Snygg ju ❤

2012-05-23 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0