Trött tjej

Vääääääldig trött tjej faktiskt..
Men vad ska man göra när man inte kan somna liksom? Det snurrar för mycket i huvudet på mig. För mycket att tänka på som blir till stress och så lider man. Blä. Och oftast händer det att man tänker så himla mycket just innan man ska sova, ifall man inte kan somna alltså så ligger man och inte har något att tänka på så kommer bara allt skit upp. Mhhh jobbigt. Men imorgonbitti när jag vaknar jag kommer allting va som det var idag, allt på topp. 3 skoldagar sen en grym jävla lång helg wiiihoooooo! Torsdag till måndag, yeeeeuy! Men ska försöka sova igen nu, godnatt mina finaste läsare som tar sig tid att läsa min blogg. Jsärskilt nu just det här halv neggo iinlägget. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0