tell me why?

åh, jag är bara fööör stressad. klump i magen hela tiden.
Jag pallar verkligen ingeting längre..
Och jag mår ännu sämre av att ni behöver läsa det här, och dom as tråkiga inläggena.
FÖRLÅT!
Jag ska försöka bättra mig.
Idag har dagen bara vart helt okej, vi var 4 stycken på träningen, awesome.
efter tog papi och jag hem mat från chopchop och åt, sen gick han ner och jag satt där vid kökbordet och kolla rakt ut i luften på ingeting typ i en timme? konstig jag är.. Men de var ändå skönt, kkunde slappna av 5 min iaaf.
duschat, rakat bena, smörjt in mig, fått hjälp av DALA med no läxan..
TACK !
Öhm, inget mer har hänt tror jag, sååååv så bäst
så hoppas vi på att morgondagen och kvällen blir bra, och sedan resten av helgen också.
kyssen till er ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

min finaste ängel, du orkar allt! kämpa

2012-05-24 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0