svar på tal

:( om Första delen!:
Du är den finaste som finns, 
ja hoppas jonte visar så mycket kärlek till dig 
som jag skulle gjort. Du är värd rosor, choklad, diamanter, guld, silver , allt. 
Hoppas han tar din hand och pussar dig när det är som flest folk , finns för dig, skyddar dig, bevisar hur mycket han älskar dig för alla andra. en sån underbar flicka är värd det. inte något svek och skit.
I be waiting for you, every day long.

SVar: Haha, gulle då. Glad jag blir! 
Jadå, han visar det han tycker jag är värd.
Och, du försök gå vidare, för du kommer få vänta, hur lång tid som hellst.
Jag älskar min jonatan mest av allt, och ingen kan stoppa mig och honom. kramis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0