sry vänner!

Hellloooo babes, sry för dålig uppdatering. Har haft fullt upp hela tiden.
Men nu är jag tillbaka på bloggspåååret igen, hehe.
Ni väntar som sagt på svaren från frågestunden? Första delen av frågestunden kommer ikväll.
Och jag bestämde att ALLT, som handlar om mig&Jonte kommer jag inte svara på.
Jag kommer ha en frågestund om ett litet tag igen, men det är bara om oss.
Så då får ni fråga massa frågor där om oss.. det går väl också? :)
Hoppas det är okej, men det blev lite fööööör sjukt mycket frågor.  ;)

MIN SÖNDAG 29onde, MÅNDAG 30onde, TISDAG VALBORG 1 MAJ:
Söndag: Vaknade upp brevid bästa, åt frukost med honom sen tog vi bussen in till stan. 
Han drog och åt med johannes och jag åkte hem. På kvällen träffade jag josefine, bellan, mathilda, emma, och lino & wille trorjag, men runt halv 11 påkvällen  så blev de rätt kallt så jag och josefine drog hem till mig, smälte chokladen vi köpt och doppade jordgubbar. MUMS! hon sov hos mig och allt var bara mys!
Måndag: Vakna upp breve joss, mys. Låg och chilla med musik i sängen ett litet tag. Sen drog vi upp och åt frukost. Jag packade och sen drog vi till henne, la oss på studsmattan och solade lite,Hjälpte hennes morfar med hans nya mobil osv. Runt 2 började vi fixa oss. Hehe. Klockan halv 4 skulle vi vart hos fanny men det blev inte så. Kom dit 4 istället. Fick fördrink, och jordgubbar. Åt super god mat (Kött, bea, och potatisgratäng!) drack gott, och snacka massa skit med tjejorna (Mathilda, foppa, lollo, emma och joss!). Dunka musik och hade allmänt awesome!  Efter suuuper duper god efterrätt (smältchoklad, glass & jordgubbar) Så drog vi ner till enavallen, iaf jag emma och lollo. Var där i 5 min och kolla läget bara. Sen drog vi tll josefine. Där va det lite folk. snacka massa skit, hade as roligt. Kvart över 9 cyklade vi, fort till enavallen för att se på brasan lite mer. Mys, träffade massor av sköningar där! Efter en stund drog vi hem till josefine igen. SUper nice,! hände dock lite saker, men allt är bra nu.  Jonte frågade om jaag inte ville sova med honom istället för josefine, så jag följde med johannes och jonte hem till johannes, kolla film och sov där. Mysigt.
Tisdag: Vaknade upp brevid älsklingen, på våran 4 månaders dag. Super mysigt. Johannes ladda ner en super dålig film, den sög verkligen  hahaha men han är söt ändå! Efter det fixa vi oss, och sen gick ner på stan. Eller vi gick till konstgräset. Jag, jonte, josefine,  & william kollade på match klockan 2 mellan fanna och esk brudarna och fanna vann. Jonte drog på träning halv 4. Jag, joss, lollo & johanna hade liten picknick där, jag gick från konstgräset typ 6. Jonte, duschade och sen snackade jag med honom, Vi gick till gustav adolfs plan för att hans buss kom dit, mamma hämtade mig och vi åkte och hämta upp josefine med hennes och min cykel.
När vi kom hem till mig så åt jag lite pasta och sen drog vi ut och träffa tjejorna. Hem, kolla BB sen somna jag.
Idag alltså Onsdag: helt okej dag: skola-ungdomsmottagning-ut till sis&amanda-BB.
Kyssen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0