Min rätta kärlek♥

Jag vet inte hur jag ska beskriva för dig hur mycket jag verkligen älskar dig.
Det är svårt, det är typ omöjligt. Ingen kan beskriva min kärlek till dig.
Du är verkligen den bästa som finns.
Efter alla gånger vi hållt på, efter alla gånger vi har skrivit, efter alla gånger vi träffats efter alla hundrade gånger kan jag kalla dig för MIN, BARA MIN.
Det är du som får mig att somna tryggt och vakna med ett leende på läpparna.
Jag skulle aldrig kunna klara mig utan dig, du är verkligen allt jag någonsin önskat.
Den finaste utav alla, den bästa som finns, den underbara pojkvännen.
Visst det händer saker ibland, saker man verkligen inte trott / vill, det kommer komma fler bråk.
Men även fast jag är hur sur, arg elr ledsen som hellst på dig, så vet du att jag älskar dig ändå.
Ingen kommer kunna stoppa oss, hur dom än försöker göra.
För jag vet att det bara är du och jag, ingen annan.
Jag är hur lycklig som hellst med dig, de är bara du som finns i mitt hjärta i mina ögon i mina öron.
Tack för att du är du, och att du gör mig till världens lyckligaste tjej.
Jag älskar dig genom allt.
Jag kommer alltid att göra det.
Älskling♥



















Min allra finaste pojkvän Jonatan Åhlin♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så fina tillsammans, perfekta paret!

Låt ingen komma i mellan er, sötnosar!

2012-05-08 @ 23:16:58
Postat av: O

Gör en frågestund om er!

2012-05-09 @ 07:50:40
Postat av: Emma

ÅH VAD SÖTA NI ÄR!! Får panik!!!!

2012-05-09 @ 16:11:22
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Sååå glad för din skull att du har honom <3<3<3<3<3

2012-05-09 @ 17:10:49
URL: http://llollobc.blogg.se/
Postat av: felicia

håller med alla andra, så sjukt fina tillsammans.

Och tycker ni sak ha en frågestund !

+ bloggen = as bra!

2012-05-09 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0