hooola amigooos...

Idag är det halvbra väder, men inte regn iaf(y)
solen kikar fram då och då. har nyss gjort rumpövningar och situps. härligt natta.
heheeehe  men tänkte börja fixa mig  för ska ju träffa lillsis snart, vet inte riktigt vad vi hittar på klockan 4 iaf så spelar min kusin här i enköping , det är ju camp 3 ? tror jag det var. så det blir att kolla fotboll.
jonatan spelar imorgon oxå, så  kanske åker och kollar om jag orkar :)
annars så får man väl ta kvälllen som den kommer, trääffa massa folk kanske? vi får se.
eftersom jag är såååå himla seg så måste jag börja fixa mig nu.
tjaoooo så länge, vi kanske ses på stan eller någee? ;)
pusssssss♥
bjuussar på en vääääldigt gammal fjortis bild på mig och josefine.



Kommentarer
Postat av: Amanda. L

Hej fin blogg! vilken sida har du dina rumpövningar ifrån eller har du egna ? kan du visa ? kramis

2012-05-17 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0