Fredag 11/5

Hejsan, idag är det fredag. Äntligen, även fast veckan bara har bestått av en lång dag i skolan och en kort dag.
Jag mår bra, allt duger, Men jävla skit väder. Bliiir så arg på det. bläääääääää.
Efter skolan idag så var P & A här, hade lite mys när E & W & M kom efter en stund.
Sen åkte alla vi och pantade burkar, JAg fick hela summan som var typ 500-600 kr ???? 
FÖRSTÅR NI HUR MÅNGA BURKAR VI HADE?????????
Sjukt;)
Men Efter så sprang jag in på coop, köpte en Bodylotion, ett tuggummipaket och ett paket tamponger.
När jag var klar på maxi så åkte jag & pernilla ner på stan, till åhlens.
Där köpte jag en mascara som jag behövde, hon köpte 3 saker.
Sprang upp på lindex och köpte en parfym oxå, som jag oxå behövde.
Sen åkte vi hem, åt mat och sen har jag försökt fixat en bröllopsfrisyr på henne,
fick damp i början för det aldrig gick. men tillslut blev det skit snyggt ! :D 
Jag ska upp typ halv 6 imorgon bitti? Vad  fan har jag gett mig in på.. PÅEN LÖRDAg.... herregud.....
Måste typ sova nu? för att ens orka stänga av klockan imorgonbitti?
SKit samma, får spendera hela lördagen & söndagen med älskling♥
Nu ska jag packa som jag inte ens börjat med? åhherregud.. stressad.
Efter jag packat klart ska jag myyyyyyyyysa mig ner i soffan med resten av min underbar familj.
Hihihiihi, man får passa på när boysen är här.
WIIIIOOOPPPP!!! tack & hej
sommarbiild, kom igen nu, kan vi få lite värme och sol?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0