dåligt/bra:dagen


tjo, här kommer allt dåligt med dagen:
*vädret har vart piss hela dagen, hatar det verkligen.
*har precis ätit och är hur mätt som helllst.. usch.
*Jag saknar min pojke jätte mycket men de är inge nytt.
*haft ett jobbigt snack med Patrick i skolan.
*Mitt humör har inte vart på topp, jag har varit sur, arg och väldigt besviken.
Jag förstår inte vad som är bra med "dedär", eller varför man ens håller på så.
FOlk som sviker, är det värsta som finns.
Jag är inte alltid en toppen tjej som är bäst och på bäst humör jämt,
ingen kan vvara perfekt.
Men jag tycker fan inte om vad du/ni gör, det är så lågt.
Jag vill absolut inte höra / se något mer från dig/er, för då blir jag super ledsen.
Tänk till innnan du/ni gör något och se till att alla mår bra.
väx upp, mogna till, tänk med hjärnan och fråga er själv vad ni håller på mig.
ett tips bara, innan ni kommer förstöra era egna liv.

tjo, vill inte bara vara så negativ eftersom dagen vart rätt jobbig osv så här har ni det bra med dagen:
*Skolan gick rätt snabbt, slutade tidigt.
*Jag fick träffa amanda&pillan.
*har faktiskt städat till hög musik, det var fan as roligt
*Suttit en stund och längtat till några underbara saker
*tänker på hur jag ska skriva mitt brev till mig själv som jag ska öppna om typ 10 år eller något.
*Lyssnat på toppen musik.
*fått en kram av pappsen (älskart)
*Ska kolla BB snart.
Svårt, att vara posetiv när allt är konstigt. Men nu ska jag städa klart och sen kolla BB!
LOveuuu alla mina läsare! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina inlägg är så tråkiga när du inte lägger in bildeer..

2012-05-09 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0