dålig uppdatering

hallloj, vet att jag inte har bloggat och jag ska verkligen verkligen ändra mig efter den här veckan.
den här veckan är bara så jobbig, jag har det super jobbigt just nu, allt är jobbigt.
Såå ni får leva med det en vecka till.
iaf sen i torsdags har jag varit med jonte, vi har inte gjort så mycket.
myst för det mesta, spelat lite fotboll, kollat eurovision HÄÄRLIGT LOREEN!, solat, ätit mys middag osv.
kollade på hans match igår oxå, dom vann. Efter drog jag med Nicklas hem till mig och sen drog jag mamma och han och åt. myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys, morsdags mys på astas vedugn.
as gott, om ni gillar pizza/pasta  så är det riktigt gott där.
ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!♥
efter så drog jag hem till mig igen och myste med nicklas framför BB.
Med melon, chips, bilar osv.
nu ska jag pluggga, så tjaoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0