punkt

Jag hatar dig så jävla mycket. Äckelfitta.

Hej vänner, ta inte åt er, det handlar bara om en person. :)
Dagen idag har vart bra, träffade jonatan, vi gjorde inte så mycket för han hade ju träning 5/halv6.
Efter det så skulle jag dra upp på stan men påvägen upp så mötte jag lotta & nis så gick till coop köpte en glass
sen var dom tvugna att åka så jag gick till idrottshuset för att möta upp lollo, vi drog till stan kolla lite affärer, sen åkte och kolla och sa hej till fanna tjejorna som hade träning.
efter det drog vi hem till mig, satt på musik. och hon hjälpte mig att välja kläder tills helgen.. :d
men jag vet fortfarande inte.. (a) Mycket skratt med henne. puss på dig tjejen!
tack fför att du får mig skratta varje jävla dag♥
Hon drig hem typ 9, nu ska jag hoppa in  ta en super lång ,super varm dusch. MYYYYYYYYYYS!
Sen klockan 10 blir det BB!
puss så länge♥
bjussar på några snygg bilder oossvv



Kommentarer
Postat av: Syster P

Hej Syster Yster!! Vilken fin blogg du har, är såå kul att läsa vad du skriver. Jätte fina bilder på dig oxå, din lilla fining :-) Puss å Kram Syster P

2012-03-22 @ 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0