Ni som gillade på facebook!

Nu kööööör viiiiiiiii, hoppas jag inte glömt någon men då får ni skriva.
Eftersom det var några som gillade så blir det super kort om er.
Vissa vet jag inte vilka det är, dom tog jag inte alls.

Börjar med världens bästa!
-Jonatan Åhlin, min stört fina pojkvän
Jag är så sjukt lycklig med honom, att få vara bara hans är något väldigt stort.
Jag älskar honom, det går inte att beskriva. Så obeskrivligt mycket.
Äkta kärlek♥'
-Lena holm, världens bästa mamma, jag älskar dig och kommer alltid göra.
-Pernilla pettersson, Min sjukt fina syster som jag älskar meeeeeeeeeest
-Linnea holm, min kusin som jag träffar alldelse för lite, men grymt fin och super snäll
-Louise Benneck Colldén, min sjukt fina/snygga/underbara bästavän. du betyder allt.
-Nicklas eriiksson, min bästa kusin super duper mega rolig o snäll
-Christer roheden, en riktigt bra kille som är suuuuuper snälll !
-Tyra berglind, en tjej jag gick i samma klass som förut. Söt&goo
-Ronja Andersson, en tjej som är super söt&snäll
-Erika pettersson, en söt tjej som är gryyymt braaaa i handboll
-Edwin medin, en go kille som är suuupersnäll!
-Simon sätre, en underbar vän som jag är glad att jag har!
-adam örtengren, en kille som är väl snäll
-Sebastian Nordenberg, en sjukt bra vän, snygg och super snäll och rolig, alltid lika kul med dig!
-Denise johansson, barndomsvän som betyder masssor för mig.
-Samuel liljestrand, en liten kille som är söt
-Josefine Reutfors, en grymt söt tjej som är jätte snäll
-Filip englundh, en kille som är söt, rolig och alltid glad!
-Daniel dooley, en kille som är en liten snälliis
-Frida tordendahl, en snygg tjej som är supersnälll
-Simon eklund, en kille som går i min skola, snäll&snygg
-Alva isegren, super underbar tjej som jag saknar gryyymt mycket..
-Fanny Åhlin, en tjej som är super söt&snäll + kusin med min pojkvän.
-Oskar saowapat, en kille som verkligen är super snällllll!
-Linnea lindberg, en liten söt tjej som går på min skola
-Jocke reutfors, En grymt snäll kille som är grymt snygg
-Gustav stråhle, en kille som har super lockigt hår? om jag minns rätt?
-Edvin pettersson, en söt&snäll poojk
-Tobias lenell, en liten kille jag träffa när jag var liten, snäll&söt
-salem bekele, en tjej som gick i handboll förut
-Julia olsson blomkvist, En super snäll&snygg tjej
-Bruno dal monte, en grymt snygg kille som är riktigt snäll.
-Ludvig tärnblom , en super saknar vän som ser bra ut och är super snäll.
-Ebba englund, en söt tjej jag inte vet så mycket om
-Agge sandell, en SUPER söt liten kille!!
-Elias hellquist, en snygg kille som jag tycker är väldigt snäll!
-Lukas nyman, snygg kille som är snäll
-Teolinda lewander, söt tjejjj
-Emil westerberg, en kille som är snygg och säkert snäll
-Lovisa pettersson, en grymt söt tjej
-Sebastian landén, en kille som säkert är snäll
-Jibbe Blomberg, snäll kille som ser riktigt bra ut!
-Marcus westerlund, en kille som är ggrymt snäll, snygg och jag tror han är grym på att laga mat!
-Madelen demir, En suuuper söt&snygg tjej + super snäll
-Isabella blomdahl, en tjej som gick i min klass förut, snygg&supersnäll
-Linn lindblom, Snnygg&as-snäll tjej som  är gryyymmt bra i handboll
-Louise Svedhamre, en söt&snäll tjejjjjjj
-sofie fredriksson, en tjej som jag snacka med förut, söt&snäll
-amanda silén, en av dom närmsta vännerna, puss pådig snygging!
-felicia jonson, en tjej som är snääll och snyggggg
-alex melander, inte sett på åratal men söt & snäll
-Malin lindholm, snygg&supersnäll tjej som är hur grym som hellst i handboll, min lilla prinskorv!
-August bjurström, Riktigt snygg och snäll, rolig oxå.
-Mohammed latif, en kille jag inte vet så mycket om
-Melina nylen, en tjej som är as snygg & as snäll, skulle verkligen vilja träffa henne!
-Josefin enlund, en tjej som är så underbart fin, grymt snäll och ritar som en stjärna!
-Lina hemlin, super söt tjej som säkert är super snäll
-Alexandra retander, en grym målis som är super snäll&rolig, snyggo
-William svensson, en snäll kille vad jag vet
-Matilda venäläinen, en snygg tjej som oxå är super snäll!
-bella nyqvist, en tjej som är en finis & snällis
-Elsa karlsson, en toppen tjej, fin&snälll!!!
-Hugo nordenberg, en mini kille som nog är snäll
-Sanna jensen, en söt tjej som oxå är rolig och snäll
-oliver lönnqvist, snackade förut men inte alls längre typ, super snäll kille iaf
-Caroline mattsson, en tjej som är verkligen suuper snäll, söt och rolig
-bella björkman, värkar snäll!
-Jonte ström, rolig och snäll!
-Erika johansson, en super tjej som betyder mycket för mig, puss
-emin dzonlagic, en liten kille som ser bra ut för sin ålder
-Emma öberg, super fin och snäll tjej, som är rolig!
-Marcus wilhelmsson, en snygg kille som är jätte snäll
-Sara pettersson, en söt tjej som är super duktig på att göra designers&headers tillbloggar! snäll oxå.
-joakim englundh, snäll killle
-stoffe andersson, riktigt snäll kille som ser bra ut
-Erik dahlberg, en go vän som är rolig! kram pårej kompis
-Anna larsson, grymt jävla bra i handboll, super rolig&snäll!!
-Fanny persson, gick i min klass förut, söt&snäll
-angela grigoriadis, söt&snäll tjej!
-Emma carlsson, en tjej jag nästan aldirg pratar med längre,de suger. men fin&supersnäll, + grymt fint hår!!
-Alwa johansson, du va min bästis på dagis, ssööötnos, snälliiis
-Nea steiner, super glad och härlig vän, snäll&söt + grymt bra i mål.
-Nellie skoglund, en bra handbollsspelare som är riktigt snäll!
-Wilmer lindblad, snygg för din ålder, + jätte snäll
-Marcus quick, snälll kille som går i min skola
-Erica lindberg, fintjej som oxå säkert är super snäll
-john widmark, går i min klass, rolig och super snäll
-vilgot mäntynen, går oxå i min klass, rolig och super snälll oxå
-Ida pettersson, barndomsvän, du är fin och säkert lika snäll nu som då
-calle johansson, snäll och ser bra uut!
-pontus eriksson, har idrott med min klass, spelar handboll och är snäll
-Malin ramström, min ängel, saknar dig sååå mycket, ej okej. Puss
-jonte östergren, Snygg kille som alltid är glad när man ser dig, du är snäll oxå
-Edina gutic, grym jävla vän som är grymt fin, snäll och rolig, helt underbar
-pontus lenell, barndomsvän som jag saknar! ser bra ut och är super snäll!
-rasmus ahlin, riktigt snäll grabb de där.
-sara luning, riktig sötnos, superduper snäll, bra i handboll och rolig!
-Evelina andersson, du betyder mycket för mig även fast vi inte snackar så mycket längre. både super snälll&fin!
-frida drugge, en tjej som är snäll
-august björklund, du är väl säkert snälll
ÅH fyfan ! ska aldrig göra om det där. 
Långt som faaaaaaaaaaan, men aja. 
Nu ska jag sova, hörs imorgon! puss&kram sötnosar♥



Kommentarer
Postat av: Elice

Jag hittade inte mitt namn;) men du kanske inte skulle skriva de ?;)

2012-03-17 @ 09:22:24
URL: http://eliceholmberg.blogg.se/
Postat av: sandra

hitter inte mig heller :) <3

2012-03-17 @ 11:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0