laget♥

Hallååå! 
Kom nyss ut ur duschen, träningen gick rätt så bra. + att jag hade kul också.
Dagen har väl vart helt okej, masssoooor av magont, inte kul inte kul. 
Men som tur så har ju as sschyyssta vänner som gör dagen rolig iallafall, även fast jag klaga hur mycket som hellst på magen. Måndagen är redan över,hallå? Tiden rusar iväg, men det är SÅ BRA för jag vill verkligen ha sommarlov!
Boort med all kalll kyyla och is! Usch!
Nu är de bara masssssssor av plugg som står högst upp på listan.
spanska-glosor & matte-prov på onsdag. Jag bara älskar skolan(a)..
Kanske slänger in om där frågorna sen om jag hinner! 
vi får se, puss

Slänger in en bild på mitt älskade lag, ni är bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0