Jag kommer aldrig någonsin låta dig gå ensam.

Hej, allt är super.. bara att jag är super trött. 
så ska sova när jag skrivit klart det här.
Kvällen var super mysig!!! även fast vi inte gjorde så mycket så var det kul att se sandra :)! 
som jag skrev tidigare har dagen varit grym och den är det fortfarande. 
Imorgon ska jag dock upp halv 7 som jag inte gillar , men vad gör man inte för att få spela handbolll!!! :D:D:D
två matcher , mot samma lag, rätt viktiga tror ja. Så det är bara att krossa fifan.
Det kanske blir ett mobil inlägg om jag hinner, annars får det bli att jag skriver när jag är hos älskling.
för direkt efter matcherna åker jag ju ut dit. Men aja, Ni får hare bäst. Godnatt gooooingar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0