förlåååt vänner

hej, nuuuu är det såhäär att jag har haft mycket att göra i helgen satt..
Förlåt för jag inte skrivit men lördagen drog jag på 40 års kalas, sen när joss och jag kom hem gjorde vi inte så mycket, sen drog vi och sa hej till några. Sen sov eftersom jag skulle ha match idag, pappa väckte oss imorse 8 blääääääääääääää men sen tvinga vi oss upp. Lollo & edina var sjuka så joss fick hoppa in. Åkte spela match, förlust även fast vi var riktigt bra i första halvlek. Sen har jag gjort en matteläxa, duktig som jag är.. :)
Sen drog mammi, anna , jag & sis på bio, kvarteret någonting kommer inte ihåg va den hette, men iaf riktigt jävla rolig.. :d
Nu kollar jag BB, sen blir det sovdax. Vill vara riktigt glad och pigg tills imorgon! :D 
Mitt huvud har dunkat sen igår.. men vi hörs sen, eller imorgon.  Pusss! ♥
Mitt liv är verkligen upp & ner, alltså hur olika som hellst från dag till dag. 
Ibland är det värsta sämsta dan, men värsta bästa kvällen.. 
Juust nu, är jag riktigt lycklig. Och vill verkligen bara att tiden ska gå lite fortfare.♥
Bilden gör mig på något sätt glad, så jag bjussar på den idag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0