Blandade känslor osv.

Skoldagen har vart, mh.. både bra och dålig.
Börja med idrott, den var faktiskt riktigt rolig!
Sen efter den blev allting knas, inge mer om det.
Allt sög tills efter lunchen, och då börja man få lite leende på lääpparna
av att killarna i min klass bara är sååånnna muppar. :)
Mattelektionen gick trögt, men den var ändå rolig,
slöjjden var fett chiilll eftersom vi hade en grym jävla vikare! LIISA! :D
Nu har jag nyss tagit en macka och ett glaas juice, gottiii!
Musiken rullar på, höööööööööööööööööööögt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så det får bli ett stopp här.
Vill bara säga tack till dom underbara vänner jag hade idag. Hjärta på er! ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0