fiiixar mig

eller nej det gör jag inte, men ska byta om.
jag ska träffa brudarna och kolla summerburst riktigt jävla nice om jag får säga det.
Räknat sparbössan, typ 700 ?????? WIIOOOPPP
saknar massor folk, som jag hoppas får träffa i sommar!
jag och josefine ska ta en tripp till västerås och spanien,  stockholm  jue?
där finns de massoooor av folket. hihi.
känner mig fett ledsen och nere skulle vilja flytta
annars  så älskar jag min säng grymt mycket , den måste jag ta med mig
älskar mina underbara vänner också riktig mycket
utan musik vore jag ännu ledsnare så ah bra att musikeen finns
jag kommer säkert skriva av mig ikväll om jag inte är gladare
men imorgon får ni bilderna från sebbes student, inte så många men några.
så nu får ni hare awesome , kyssen till er alla goa läsare♥
ochtack för alla fina kommentarer, love all of you♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0