mysdag med syster

Kom hem för en liten stund sen efter en dag på stan med syster min. 
Kollade kläder, hittade faktiskt en tröja jag kan ha imorgon! tur jag har, måste bara kolla satt den passa till kjolen.Efter det så fikade vi på wendys eftersom alla andra fik var stängda. Där satt vi en stund vet inte hur länge det var men ett tag iallafall. Massa girl-talk, you know. riktigt mys iaf. fick skjuts hem sen och nu sitter jag här. Vet inte riktigt vad jag ska göra, skulle velat  gå på en bio men det gick ingen tror jag. Vi får se vad som händer. 
Ha en fortsatt bra kväll, och en riktigt godjul om jag inte skriver imorgon innan jag åker till mormor. 
Men det tror jag att jag gör. Slänger in några bilder.  PUSS babes!
 
tröjan jag hade på mig idag till ett par svarta jeans. 
 

 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Mickan

<3

2013-01-09 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0