mååååndaaay

halloj, helgen gick som vanligt super fort. Önskar att jullovet kunde börja nu istället. Orkar iunte vänta i 3 veckor till. Igår så var jag i fjärdhundra ungefär hela dagen. klockan 17 kollade jag handboll. Damerna spelade. Ehf - fj-100. Enköping  vann som tur var även fast dom inte hängde med riktigt i början. Efter den så åkte vi in till jontes match. Jag och joss snackade lite innan match start , Esk vann. Efter åkte jag hem, åt lite mat hungrig som jag va.. Tog en dusch och sedan la mig och kolla beck. Älskar de även fast jag blir sjukt rädd efter? Tror typ någon ska komma och ta mig.. PUUUUH. Idag alltså måndag har vart hela okej, svenskan & slöjden gick fort sen lunch och engelska nog det ända tråkiga på den här dagen. Fuck engelska. Hatar det. Efter skolan har jag slagit in massa julklappar. Dom blev nog finare än vad jag trott. haha. Jag har bestämt att den här julen och den här nyårsafton ska bli så bra. Bättre än alla andra. hihi. Ville också bara tacka alla som tar sin tid och kikar på min blogg då & då. Kärlek till er. OCh jag ska bli bättre på det här. Lovar. Ni får ha en underbar måndag, njut av all snö & ät en liten lussebulle. Nu ska jag lägga mig ner i sängen med huvudvärk och kolla på tv. Längtar som en griiis till julafton & nyår också. PUSS

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0