lycklig tjej.

Inget kan ju bli bättre nu. Även fast jag somnade halv 5 imorse och var dö trött när jag vakna halv 12 idag så skiter jag i det. Jag är sjukt lycklig!! Jag har sån underbar släkt & familj så jag spricker. Och det gör inte det bättre att få ha värlens bästa vän och massor av sjukt helt sjukt underbar vänner? Både tjejer&killar. Och då kan jag bara tillägga att jag har ju trotsallt en riktigt fin & underbar pojkvän också? Som jag är så glad att ha vid min sida. Jag är så stolt över alla som har något med mitt liv att göra. Så stolt tjej över alla nära & kära. TACK för att jag får tillbringa varje stund med dom jag älskar och får mig att må bra hela tiden. Ni betyder så mycket för mig! 
 
 
 
                   
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig mammas hjärta... <3

2012-12-27 @ 20:39:24
Postat av: Patricious Jonathan Salle

Älskar dig också gumman

2012-12-27 @ 23:06:42
Postat av: Mickan

O jag är sååååå glad att ha dig som mini siiiiiiiiiiiiiiiis <3

2013-01-09 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0