godmorgon världen!

åh vad underbart allt är, just nu är livet perfekt. Jag är så sjukt lycklig! 
Igår hade vi "lill-julafton" eftersom mina systrar åker till fjällen idag. Fick jäääätte många sjukt fina julklappar! Imorgon blir det att fira jul ute hos mormor i örsundsbro. Med kussarna osv. Vet att jag sagt det här men, Julen är så jävla mysig, jag älskar verkligen julen så himla mycket. Med all julemat, juleklappar, julegodis, julemys!! Längtaar redan till nästa år kan man säga. hehe. Ett litet problem bara.. vad fan  ska jag ha på mig för tröja imorgon!?! PANIK. Måste kila till stan och fixa det nu på direkten. Ni kommer få kort på alla mina underbara juleklappar sen också någon gång efter jul! PUSS
 
 
bild från min systers instagram.
 



Kommentarer
Postat av: Mickan

Tuffing att du vågar ta mina bilder.... :)

2013-01-09 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0