godmorgon sunshines!

Jag vaknade som vanligt runt 12, det får man nu när det är jullov!! Jag älskar verkligen att sova! Men igår iallafall så åkte mamma, pappa & jag till stockholm runt 11/halv12. Det skulle bli en dag med shopping! När vi kom dit gick mamma&jjag och kikade på åhlens, gina, osv. Innan vi gick till gallerian. pappa hade möte. Så vi fick lugn och ro.. eller? SJUKT mycket folk. Herregud.. Vi gick in på bikbok & hollister sedan dunkade mitt huvud och jag höll nästan på att svimma. Men fick iaf med mig ett par byxor hem och en blus från bikbok. Och lämna tillbaka två saker inne på hollister. Tänkte byta men eftersom det var så sjukt mycket folk lämna jag itllbaka kläderna, tog pengarna och gick ut. ;) haha. köpte en muffins som fortfarande står här på mitt sängbord som jag inte orkade äta efter en köttbit från jensens beefhouse. MUMS! Efter det åkte vi hem och sedan kom nicklas hit, film mys och massa gott att äta! Idag ska jag fixa till mitt hår, eller min syster ska fixa det. Det ser verkligen hemskt ut nu... 
Ni får ha en toppen söndag, så hörs vi ikväll!! ÅH Längtar något sjukt till imorgon!!!! NYÅRSAFTON, massor av roligt folk, god mat, god dricka, massor av raketer! Året kan inte stara bättre om allt blir som planerat!
 



Kommentarer
Postat av: Mickan

Salong Mickiz <3

2013-01-09 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0