freeeeeeeeeeedag

luciaövning, svenska, matte, so. Dagen har gått rätt fort ändå. Nästa torsdag är det lucia tåg med skolan. Det ska bli så grymt mysigt. Snart är det också jul också. Jag kommer fira jul 2 gånger. En gång med alla systrarna med både farmor&farfar och mormor&morfar också. Och sedan en gång till med min kusin hos mormor. Längtar så sjukt!  Ikväll blir det upplands träning med tjejorna! Tyvärr kommer jag missa jag x-factor finalen. puhu. Men är jag kommer hem, kommer jonatan förhoppningsvis vara här. VI ska väl ta en promenix, snacka en massa & bara mysa. Har massor av bilder men inga roliga & passande. Nu får det bli en på mina älskade systrar. Det var ett tag sen, så ni vet bara. ;) PUSSS
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte fira jul med mamma då? Puss❤

2012-12-07 @ 18:00:23
Postat av: Mickan

Systrar <3<3<3

2012-12-19 @ 15:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0