HEJ babes! hur mår ni? allt väl? Jag är snorig som bara en, mitt huvud värker som fan och min mage dödar mig. Annars rullar väl allt på som det ska. Jag & några från mitt lag var och plocka upp varor på ica maxi nyss,
Jag hade faktistk rätt kul. Med några failar och mycket skratt. Haha. Har nyss bokat bio biljetter till imorgon. Lollo&jag ska mysa till det rejält med att öppna varandras julklappar, snacka massor (som vi alltid gör & hon ska ju åka till gotland på fredag kväll så måste snacka på så mycket så jag klara mig utan henne nu ett tag.)och så ska vi gå på bio. Mammas pojkar blir det. Hoppas att den är bra. Nu ska jag läsa lite ur min bok. Kan inte sluta läsa, grymt jävla bra är den. Ni får ha en bra onsdagskväll så hörs vi mer imorgon tror jag. PUSS & KRAM ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0